Det långsammaste veckan på länge.

Ni får ursäkta den låga uppdateringen under veckan! Hade ingen lust & ork att sätta på datorn ens när jag kom hem från skolan! :O Det är så mycket som är nytt att hjärnan hänger inte riktigt med och när jag kom från skolan gjorde jag ingenting annat än att kolla på ljudlös TV.
Istället för att göra denna första veckan på gymnasiet till en rolig "lära - känna vecka" har de kört igång sten hårt med läxor och prov och ja, jag var riktigt deprimerad också för ville ju lära känna alla 27 killar i min klass först så att det blir lite lättare att umgås. Menmen, hade bara as tråkiga lektioner fram till torsdag för då har läraren slagit ihopa våra 2 teknik lektioner vilket motsvarade ca 3 timmar och vi fick  som uppgift att inom dessa grupper som vi blev indelade i måndags gå ut någonstans och fotografera flera bilder så att de hänger ihopa (svårt att förklara och jag vet att ni inte fattar hee..). Så min grupp åkte till centralen och fotade lite där och till sist när vi hade lite tid över gick vi till Malmö Festivalen och var med i en Rix FM Festival-tävling där man skulle gissa låtar. Det var en t-shirt man kunde vinna och från början var det sammanlagt 20 st t-shirtar. Räckte upp handen flera gånger men jävla gubben ville inte ta mig, haha till sist när det var bara en t-shirt kvar valde han mig och jag vann den fula t-shirten. Haha det var den roligaste dagen på hela veckan då vi vann även kakor och nyckelband haha och lärde känna varandra lite bättre så nu vet jag i alla fall vad de tre killar i min klass heter haha!

Jag & Ida i början av sommarlovet!

Igår blev det något missförstånd så slutade en timme och tretio minuter innan den tiden som stod på schema, och visst, alla blev jätte glada förutom mig som vanligt för det innebar att jag skulle vänta på Ida i all denna evighet för att sedan gå tillsamman med henne till Malmö Festivalen, för det var ju sista dagen igår. Haha herregud så sakta tiden gick! Hann ta slut på bateriet i både mobilen och Ipoden innan det ens har hunnit gått en halvtimme. Menmen, till sist kom Ida och jag visade henne min skola och tillsammans gick vi till festivalen och käkade friterade bananer med glass :D Haha båda var lika döda så vi pallade inte ens gå runt så vi åkte hem efter en timme typ. Tog det lugnt och kollade på TV. Och idag ska jag inte heller göra så mycket mer än att ta de lugnt och kolla på serier.

Fyfan, asså denna veckan kändes som två!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0