Friday

Heej! Idag när jag vaknade kände jag att jag har blivit förkylld så orkade inte göra någonting annat än ligga i sängen och kolla på film. Filmen jag kollade på va från 1995 och hette Friday. Haha Ice Cube va med i den. Det va inte världens roligaste film men rätt underhållande. Sen va jag tvungen att plugga spanska. Ida kom också hit och vi gjorde matte ihopa. Imorgon är det måndag, sportlovet är över, skolan börjar och jag vet att jag ska ha fyra prov.. Yiepiee va glad jag blir att gå till skolan.. Verkligen.

I will get you high today, cause it's Friday, You got no job, and you have no shit to do.

Nu måste jag skicka iväg mina ansökan till gymnasiet. Vet inte om sista dagen va idag eller imorgon hehe..

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0