Sportlov!

Yeeeeeeeeees! Nu börjar 9 dagars långa sportlovet, fan va glad jag ärrr :D Hihi, vet redan vad jag ska göra ;)
Men i alla fall, i skolan skrev jag två prov, fysik som gick faktiskt skit bra och spanska som gick mindre bra för har intehunnit plugga. Efter skolan kollade jag på sjukt många 20 minuters "When I was 17" - avsnitt. Såg bl.a B.o.B, Ne-Yo, Kelly Rowland, Jason Derulo, Usher, Akon, Flo Rida, Soulja Boy, Nelly, Nigel Barker, Ludacris och alla från Jersey Shore. Haha skit roligt! sen åt jag kina-mat och nu ska jag inte göra någonting annat än att chilla på soffan, kolla på Parlamentet och njuta av fredagen!
Hihi lite foto från When I was 17 :)

Från Jersey Shore - Ronnie, Sammi, Vinny

Nelly

Ludacris

Usher

Nigel Barker

Ne-Yo

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0