Helgen

Helluu! Haha Ida sov över här igår o fyfaaan va mycket vi skrattade. Ibland så känner man sig helt flummig och skrattar åt ingenting och det var det vi gjorde typ hela kvällen igår :P Vi dansade och sjöng en hel del också men jag lovar er, det vill ni inte veta något om haha. Till middag åt vi sweetchili pasta och idag till frukost åt vi världens godaste pannkakor. Min mammas pannkakor är så goda att man behöver ingen sylt till, trust me :D Efter frukosten chillade vi lite på mitt rum och sen gick vi till Ida och va där. På kvällen va jag tvungen att gå hem för vi hade gäster här hemma och åt ännu en god middag. Livet är göööttt än sålänge haha :rolleyes:

Oxfilé med potatisgratäng.

Imorgon är det måndag och japp, ingen skola :D

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0