The Ugly Truth.

Hej! Blogg.se fungerade ej igår kväll därför har jag inte bloggat. Haha asså just då när jag hade så mycket att skriva om så gick det inte. Nåja, får göra det nu i stället :)

Hade faktiskt mycket att göra på mitt rum igår så det var det jag sysslade med under några timmar. Sedan beställde jag två ringar via nätet, vilka det blev visar jag er när jag har fått dom :) På kvällen kom Diellza hit, det blev smet kvar från våfflorna som jag gjorde dagen innan så ja, vi gjorde våfflor hihi. Och sedan kollade vi på film, The Ugly Truth. Haha det va faktiskt två låtar som både jag och Diellza tyckte om från filmen och dom kan ni lyssna på här nedan.

Natasha Bedingfield - Pocketful of sunshine

El gitano del amor. Så jävla härlig!

När Diellza gick hem fortsatte jag med mitt fotoalbum, men mer om detta i nästa inlägg :)

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0