Halva dagen i köket..

Idag vaknade jag ganska sent så åt frukost framför Ellen på TV. Sen kom jag på en egen koregrafi haha som är skit rolig att dansa! Gick till balkongen och läste några kapitel av Breaking Dawn och sedan bakade jag dubbel sats av Äpple och kanelmuffins för att göra mamman glad när hon kommer hem :) Eftersom båda mina föräldrar jobbar nu varje dag ända från morgonen till kvällen måste jag laga min mat själv hela tiden. Haha oftast blir det hämte mat men idag kände jag för att laga själva middagen själv, och här nedanför kan ni se resultatet. Haha känner mig riktigt stolt för detta är nog det godaste måltiden jag har någonsin lagat :blush:


Nu ska jag fortsätta att fixa till mina videofilmer, lägger upp dom direkt när jag blir klar :)

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0