Rain all week long.

Haha så roligt det är att läsa på FB hur alla klagar över svennevädret. Jag vet inte varför men sens jag var liten har jag alltid gillat regn. Jag blev alltid, och blir det fortfarande, helt varm inombords :rolleyes: Och så klart är det mycket mysigare att göra alla hemsysslor, eller bjuda in vänner när det regnar ute.

Idag har jag i alla fall spenderat halva dagen på Entré med min mamma. När jag kom hem damsugade jag och städade hela mitt rum, vilket var verkligen på tiden för sist jag städade gick jag fortfarande i 9: an hehe...

Foto från dagen:

Hittade fin t-shirt på Gina, men glömde pengarna... Haha hur kunde jag?!

Min och mamams fika på Mormors bageri. Mackan var så stor att den var knappt för en person därför delade vi på den :) Sen köpte mamma en kaka och apelsin juice och jag en chai latte.

Nu ska jag gå och glo på Casanova som börjar på TV5 nu.

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0