Vänner

Hejhej! Innan jag går och lägger mig tänker jag visa er en Vänner-video som jag, Ida och Ashley gjorde på bildlektionerna i våran nuvarande "ex skola". Detta är bara hälften av avsnittet vi egentligen spelade in för hela fick inte plats på videofy.me .. :thumbdown: Vi hann tyvärr aldrig spela in rösterna heller, vilket är väldigt sorligt eftersom texten vi skrev var såå tyypiiskt Vänner serien och kan slå vad om att alla Vänner-älskare skulle känna igen replikerna :)
Ida och Ashley ritade köket och vardagsrummet på ett A3 papper och jag gjorde figurerna. Vi la gubbarna på pappret, tog ett foto uppifrån, flyttade gubbarna ett par millimeter, tog ett foto osv. Ni kan själv lista ut hur lång tid det tog för oss att bli klara med våran 3 och en halv minuters långa filmen när 1 sek i filmen var lika med 15 foto...

Haha man ser att vi inte har gjort detta på en dag eftersom ljuset ändrar sig så mycket, men allting skulle bli fixat på datorn bara om vi skulle ha tid till det. Som sagt så är det bara en liten del av det hela avsnittet.

Imorgon ska jag klippa/klistra ihopa mina videos från Tenerife så håll utkik efter dom i bloggen :)

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0