Tre dagar i Maglehem.

Hejhej! Kom hem igår kväll. Visar upp lite foto nu från mina 3 dagar i Maglehem.

När vi kom fram var det redan kväll så vi åt middag och spelade kort.

Nästa dag efter frukosten spelade vi badminton och lite handboll och sen gick vi på en lång promenad i skogen.

Sen åt vi lunch, och jag tog några foto i trädgården.

På kvällen gick vi till stranden, och det var super skönt för att det var vindstilla, inte varmt och inte kallt. Helt perfekt väder :)

När vi kom tillbaka grillade vi och sen kollade vi på fotbolls VM. Hejade på Japan och det var också de som vann. Fyfan så bra matchen var! Men synd bara att den blev så lång att de var tvungna att skjuta straffar. I alla fall så är Japan VM mästare nu och det är det ända som räknas :) Tycker också det är helt rätt att Hope Solo fick ett pris för turneringens bästa målvakt, för det var hon verkligen!

Dagen därpå cyklade jag någonstans och plockade körsbär, sen cyklade jag till havet och satt där lite.

När jag kom tillbaka hem var jag helt slut. Vi åt middag och sen åkte vi tillsammans till ett café :)

Sen plockade jag lite röda vinbär i trädgården och vi åkte hem.

Dom senaste dagarna har varit helt underbara och långt ifrån tråkiga. Är jätte glad att jag bestämde mig för att åka dit helt spontant för behövde verkligen att komma härifrån.

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0