Renovering på gång.

Hellu! Just nu håller vi på att renovera vår hall här i lägenheten. Vi målar om och sätter in nya, vita dörrar.
Igår så kände jag att jag också behöver att "fresha up" mitt rum (lite åtminstone). Därför gjorde jag om min anslagstavla. Målade ramen svart, satte in svart papper som bakrund och skrev ut nya foto :)

Före: kaos minst sagt..

Efter: Mycket fint, mycket fin!

Haha blev faktiskt jätte nöjd med mitt lilla "projekt". På tavlan satte jag fast tre foto på mig själv, tre foto på mig och Ida, två foto från skolavslutningen och ett foto på min lilla vovve Czika som bor i vårt hus i Polen tillsammans med mormor och morfar. På tavlans vänstra sida satte jag fast en ros som jag fick på skolavslutningen. På högra sidan finns det en mask från Venedig och två små, blåa hjärtan från Turkiet.

Bloggar snart igen :)

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0