Middag på V.E.S.P.A.

Tjololo! Vaknade skit sent idag så pallade inte göra något på dagen, förutom att måla mina naglar till grå och sola på balkongen. Internetet fungerade inte heller vilket var väldigt strange...
På kvällen åkte jag till Västra hamnen till en italiensk restaurang som heter V.E.S.P.A, där vi alltid brukar köpa våra pizzor, dock inte den från förrigår :P Men i alla fall så köpte jag sån skiiit goood pasta i krämig paprikasås med kycklingfilé och lite italiensk ost på toppen! Haha det fanns inte en ända plats ledig på uteserveringen så tog take away och satte mig på bryggan med utsikten över havet och Öresundsbron.



När jag kom hem från min underbara måltid haha insåg jag att internet fungerade igen så var ju tvungen att blogga ;) Och nu när jag har gjort det ska jag läsa andras bloggar och gå och lägga mig!

PEACE



Kommentarer
Postat av: MELI

sv: Kul att du är med och tävlar i veckans blogg, hör av mig när vinnaren är utsedd!

Allt bra idag? KRAM

2011-08-01 @ 05:41:34
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0