Vill övningsköra nu!


Det två senaste dagarna har jag varit med mina vänner hela tiden. Förrigår på kvällen kom Ida till mig och vi åt den kakan jag bakade, sen gick vi tillsammans med de andra hem till Martin. Vi spelade poker, Halo och sen rakade vi Martins huvud.

Igår cyklade jag med Ida till mobilia för att köpa en present, sen bakade vi morotskaka haha och på kvällen gick vi ut med de andra igen.

Eftersom det regnar som fan idag stannar jag hemma och ska fortsätta att redigera filmer från resan. Publicerar dom idag också, så håll utkik.

Och ja, kan inte sluta tänka på hur skönt det måste vara att kunna köra en bil ?! Vill lära mig nu, genast! Fan tänker på det hela tiden... Vill kunna nununu!!!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0