3 juni - Ida 16 år!

Hej alla glada!
Igår när jag kom hem från lägret gick jag och la mig direkt för har varit uppe hela natten. Gick upp igen runt sex på kvällen, duschade och så och gick hem till Ida för att fira henne tillsammans med hennes familj! Igår blev min lilla pluttis 16 år! :D Vi åt tårta och sedan gick vi ut med killarna.


Idag vaknade jag runt 12 och följde Ida till solarium. Sen gick vi hem till mig och åt pannkakor :) Runt klockan 3 cyklade jag med Yasemin till Mobilia för att handla en present till Ida för idag ska hon ha en födelsedagsfest för hennes vänner! Haha fan va roligt det kommer att vara!

(Foton från lägret visar jag inom de närmaste dagarna).

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0