5 dagars ledigt nu då!

Heeejsaan alla! :D Nu framöver ska vi ha 5 dagars ledigt från skolan, det känns mycket nice! Imorgon ska hela min klass åka till Hästveda barnensby och övernatta där en natt! Vi ska bada, käka gott, vara uppe hela natten och roa oss. Fan, det kommer vara så jävla roligt, är nästan hundra på att jag inte kommer kunna somna inatt haha!



Idag efter skolan gjorde jag inte så mycket. Tvättade håret och lite sånt, sen kollade jag på BigBrother och målade mina naglar varannan mörkblå varannan havsblå :) Och idag är det även "barnsdag" i Polen så mamma ska åka strax och handla Thai mat till mig mohaha :D


HAHAHA omg för knappt en minut sedan kom det en liten fågel in i våran lägenhet genom balkongsfönstret! Den flög hela vägen till andra änden av lägenhetet och pep skit mycket, men som tur va hann vi fånga den och släppa ut igen :)

Nu måste jag fan ta mig packa, har inte ens gjort det... Imorgon halv 10 är det avfärd! Kommer inte kunna blogga förens på fredag eller något sådant. Ni får ha det så bra!

(Laddar också upp en låt alldeles starx :))

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0