Balklänningen.

Haha ni anar inte hur stor problem jag hade med att käpa den perfekta balklänningen. Först köpte jag den beige/svarta klänningen från H&M men kunde inte sitta i den haha! Sen beställde jag en klänning från Nelly:

Marma Dress

...men den var för stor och såg ut som en sopsäck. Sen beställde jag ännu en klänning från Nelly:

White Cut Out Prom Dress

...men den var för liten. Sen var risken för stor för att beställa ännu en klänning därifrån för det var mindre än en vecka kvar till balen och man vet aldrig hur länge man ska vänta, speciellt nu när alla beställer därifrån. Den första klänningen fick jag inom tre dagar, den andra var jag tvungen att vänta på i en vecka. Men, i helgen när jag var i stan köpte jag den första bästa klänningen, jag har redan visat er den en gång förut här i bloggen så ni kan själv tänka ut vilken det är.

Hur som helst så är det bal imorgon och jag är super taggad!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0