Prinsessan och Grodan.

Hellojsan! Nu har skolan börjat igen, försov mig typ jätte mycket idag men vad gör de när på lektionerna gör man ändå inget nu den sista veckan. På engelskan började vi kolla på The Pianist vilket utspelar sig i Warszawa då nazisterna utrotade alla judar. Lever mig in i filmen riktigt mycket och tycker bara det är så fruktansvärt hemskt. Kan inte ens tänka mig att det var mycket värre i verkligheten än på film...
På idrotten gjorde vi lite vad vi ville, och fyfaaan va varmt det var! Spelade lite volleyboll med Diellza och var riktigt svettig redan då!
Efter lunchen hade vi bild och efter det dans. På tisdag nästa vecka ska vi ha uppvisning för hela skolan, haha vill bara skratta när jag tänker på det! Visst kommer man skämma ut sig men vad gör de när man ändå slutar på denna skolan dagen därpå ;)


Såg nyss sista avsnitet av Desperate Housewives, bra som vanligt, och väntar som fan tills säsong 8 börjar i höst. Den 14 juni kommer även en säsong av So You Think You Can Dance börja så det är också något man kan se fram emot :)
Nu ska jag gå runt och skutta lite i huset, haha bye bye!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0