The last week.

Hej allihopa! Denna veckan kommer vara den sista veckan för mig i grundskolan, känns både sorgligt och spännande.


Här är min lilla schema för veckan:

(Idag) Måndag: Sydde klart mina byxor på slöjden (!), hann inte äta lunch utan gick direkt till hemkunskapen. Hela klassen hjälptes åt att fixa ihopa en sista middag, jag och Diellza gjorde minicheesecake. Direkt efter gick jag till dansen och hade en sista träning innan uppvisningen. Nu fixar jag mina naglar och kollar på MTV Movie Awards 2011!

Tisdag: Håltimme på första lektionen tror jag, sen ska vi ha lite chill lektioner, fika på idrotten, äta lunch snabbt och uppvisning! Hemma fixa alla kläder till balen och så, tvätta håret, måla naglar svart!

Onsdag: Fotbollsturnering, kl. 17-19 lärarmiddag, kl. 21-01 bal.

Torsdag: Sibbarp med klassen.

Fredag: Skolavslutning, kanske hitta på något med vännerna?
PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0