Never Say Never!

Hejhej! Igår var jag i stan hela dagen och shoppade. På kvällen gick jag till Ida och vi kollade på Never Say Never.


Jag är inte Justin Biebers största fan eller så men kan lugnt säga att killen har riktigt stor talang. Inte bara inom musikbranschen men även inom olika sorters sport som hockey, fotboll och basket. Han är skit grym på att dansa och är verkligen en godhjärtad människa. Förstår inte varför hatet från killarna är så stor. Han är bög, han har en tjejröst, brukar dom alltid säga men är det verkligen en anledning för att hata en kille man inte känner? Eller är det en ren avundsjuka? :) Tycker att alla som "hatar" han borde se denna filmen och tänka om.


Och en liten sak till, visste ni om att när han skulle uppträda i världens mest kända arena New York City Madison Square såldes hans biljetter på bara 22 min?

Haha nu ska jag sticka till Entré, skriver mer när jag är tillbaka!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0