SYTYCD season 8

Hellu! Nu är det säsongs premiär för So You Think You Can Dance säsong 8! Fan vad jag älskar detta programmet!


Hade själv en dansuppvisning idag i skolan. Haha den gick väll så där. Kände mig mycket säkrare när jag skulle uppträda på Paladium och konserthuset för typ 2 år sen då jag fortfarande tränade dans. Här hade vi inga speglar så vi inte kunde se hur vi rörde oss medan vi tränade, vi hade ingen utbildad lärare som inte heller rättade våra fel så vi fick helt enkelt tolka danserna på vårt egna sett, och eftersom alla tolkade den annorlunda dansade vi ibland i otakt, vi stod lite var vi ville i stället för att hålla oss till räta linjer osv.
Nåja, nu är det över och om 2 dagar kommer vi ändå att sluta på denna skolan :)
Nu ska jag fortsätta kolla på SYTYCD!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0