Barnensby med klassen!

Hej! Bara så ni vet de kommande inläggen kommer vara bombade med foto. Idag har jag suttit hela dagen och sorterat över 500 foto från det senaste veckorna. Detta inlägget bombar jag med foto från Hästveda/Barnensby från typ 2-3 veckor tillbaka då min klass va där och övernattade en natt!

När vi kom fram :)

Efter en halvtimme typ gick vi för att bada!

Vissa paddlade kanoter också!

Jag & Ida!

Efter det tog vi en promenad runt Barnensby!

Hitta Jacob haha!

Medans vi väntade på maten!

"Vi byggde bro!"

Käkade hamburgare och korv!

Gruppfoto :)

Snooki: It was like THAT big, haha!

Äta grillade marshmallows!

Linus vaktar bananer!

Äta bananer & dansa!

Osså gick vi till sjön. Det var nog det läskigaste jag har varit med om, man kunde inte se mer än typ 5 m framför sig, allting var bara svart. Osså så klart så var vissa tvungna att springa ut ur skogen och skrämma oss flera gånger. Fladdermöss fanns det också gott om...

Vi kom hem några minuter över midnatt...

... och sjöng för Ida som fyllde 16 år :)

Medans tråkmånsarna var i stugan och sov gick vissa till sjön igen 4 på morgonen och chillade där!

Efter det fanns det inte så mycket kvar att göra...

Klockan nio på morgonen var det frukost och alla var riktigt döda.

Innan hemfärden gick man sista gången till sjön!

Som ni ser så hann vi göra riktigt mycket inom dessa 24 timmarna men dagen därpå kan jag lova er var inte lika rolig haha. Menmen denna övernattningen med klassen kommer jag aldrig att glömma! Minnen för livet!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0