Sista veckan på LB-skolan.

Här kommer bilder från den sista veckan på LB skolan ;(

Måndag: Blev klar med mina byxor som jag höll på att sy i en hel termin.


Tisdag: Vår gympalärare bjöd oss på fika i skolans källare. Vi spelade biljard och kastade pil.


Klockan 3 hade vi "sommarshow" där vissa sjöng, spelade instrument och dansade.

Jag i vitt T-shirt, shorts och vita skor.

Onsdag: Hade fotbollsturnering, var dock inte med detta året. Vår klass vann som vanligt över alla elever vi mötte förutom en klass då det blev 0-0.


I finalen mötte vi lärarna där matchen var riktigt jämn, vi sköt stolpe en gång men efter det så vann lärarna med 1-0.


Två timmar efter turneringen hade vi lärar middag fram till klockan 19. Från klockan 21-01 hade vi bal, foton där i från lägger jag upp i ett enskilt inlägg.
Torsdag: Åkte till Sibbarp, typ halva klassen har stannat hemma och sovit efter balen, vi andra spelade bl.a minigolf haha.


Fredag: Hade skolavslutning, men foto därifrån visar jag också upp senare. Efter avslutningen åkte jag och mina föräldrar till Hollandia och åt där i alla fall.


Efter det gick alla vi tjejer till Diellza och kollade på film.


På kvällen gick jag och Ida ut med killarna.

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0