Final i Top Model 16

Hej allihopa! Idag hade jag studiedag så jag pluggat lite, suttit vid datorn, kollat på Ellen DeGeneres. Vid klockan tre stack jag ut på en vårpromenad med min vän Hannah :) Det va riktigt längesedan som vi va sist, därför bestämde vi att det va dags igen för att träffas, har saknat henne jätte mycket!
När jag kom hem igen, åt jag lite och kollade på Jersey Shore. Klockan sex kom Diellza hit, vi åt igen haha, och kollade på Pretty Little Liars. Jupps, ännu en ny serie som jag ska följa. Alla säger ju att den är så bra, så varför inte liksom :) Osså klockan åtta var det final i Top Model. Fan ta Ann som vann, hon förtjänade det inte... Chelsea var så mycket bättre.

Ann som vann, ueee.

Chelsea som borde vinna.

Nu vet jag inte vad jag ska göre hehe..

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0