Stan med Vanne

Hejsan alla bloggläsare! :D Det hände ingenting speciellt i skolan idag, hade världens längsta och tråkigaste lektioner.
Efter skolan orkade jag inte vara hemma så åkte till stan med Vanessa. Vi kollade på en massa kläääder :) Sen gick vi hem till Wiktoria och hälsade på henne och Donika som också var där :) Sen tog Vanessa 6:an hem och medans jag väntade på min buss i typ en evighet kom det såna äckliga människor fram till mig och börja snacka om massor av konstiga grejer som diamant glasögon... Haha så jävligt obehagligt.

Baby Vanessa <3

Aight, nu ska jag ha fredagsmys!

PEACE



Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

SV: jaga okej, min farmor är från polen, hihi, :) vet egentligen inte, tycker inte om att kallas mia, men jag kände väl att det var lite enklare att komma ihåg eller nåt :) därför har jag skrivit MARIA med stora bokstäver i headern, så folk inte ska skriva mia till mig, hoho. ;p kraaaam

2011-03-20 @ 12:36:11
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0