Övernattningen i skolan

Hejsan! Nu ska jag berätta om tjejernas övernattning i skolan. Först så packade vi upp alla våra saker, blåste upp madrasser och så vidare. Medans vi väntade på andra tjejer som inte har kommit än så chillade vi bara, snackade och hade det skoj.


När alla var på plats gick vi till pizzerian och käkade piiiizzzaaa med piiiizzzaaasallaad och pooomees.


När vi kom tillbaka så dansade vi, kollade på film, käkade en massa godis och chips, snackade, sprang runt och fotades fram till typ 5 på morgonen. Och just ja, jag har inte fler bilder, själv så fotade jag ingenting den dagen. Fler foto visar jag upp någong gång i nästa vecka för att det flesta foto tog vi med Idas kamera och just nu så är hon i Österrike :rolleyes: Aja, ni får vänta :)

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0