Nationella i fysik - check

Godkväll allihopa! Kom hem nyss efter en låång låång dag. Hade nationella prov i fysik idag. Skrev i 2 timmar + 30 min, då vi skulle en och en förberedda en labb. Efter de hade vi svensk-lektion, lunch och NO. Vår snälla lärare visste att vi var helt utmattade efter fysik provet så han lät oss kolla på en film som heter Around the World in 80 days. Efter de gick alla hem förutom mig för jag hade hemspråk :( Ohh, jag somnade NÄSTAN på lektionen, jag skojar inte, har aldrig gäspat så mycket i hela mitt liv känns det som. Det ända jag kommer ihåg från lektionen, också det mest intressanta, va att det var en polack som kom på kaffe och cappuccino och det var han som öppnade första kaffeterian i Wien, och inte österrikare som alla tror!
När lektionen var slut kom mina föräldrar och hämtade mig och vi åkte för första gången till XXXLutz och åt schnitzel med pommes till middag! Som dessert åt vi ice chocolate och ice coffee, mums!
Och det roligaste av allt var att vi träffade mina två vänner från min gamla skola, shieet, har inte sett dem på typ 5 år, men ändå kände vi igen varandra haha! Vi kramades, bytte nummer och lovade att vi ska höras, det ser jag fram emot i alla fall :D


PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0