Måndag, tisdag & onsdag

Hellu!
Måndag: På hemkunskapen fick vi gör vad vi ville så jag och Diellza bestämde oss för att göra Indiska köttfärsspett men så läste vi fel recept dvs. vi trodde vi höll på o göra indiska köttfärsspett men så gjorde vi något annat... Haha resultatet blev vanlig köttfärs med någon tortillabröd som va i salen och paprika. Haha Diellza gjorde rödsås som bestot av matlagningsgrädde och chilikrydda. Såsen smakade vanilj... Sen va Diellza nära på att spy och jag tyckte faktiskt det va gott :D

Tisdag: Hade håltimme på engelskan så jag och några andra gick till idrottssalen (vi skulle ha idrott efteråt ändå) och vi spelade basket och fotboll. Haha fyfan va mycket jag flabbade, roligaste lektionen på skit länge! Orkar verkligen inte förklara varför :P Sen hände det inget fram tills elevens val, för då hade jag dans så klart och killar från vår klass filmade oss haha med såna riktiga stora och feta kameror. Filmerna ska dom lägga upp någonstans så om jag får tag på dom kan jag lägga upp dom här också :)


Onsdag: Japp det är idag de. Hade håltimme på engelskan igen så började halv 10 idag! Som godmorgon fick jag skriva spansk prov. Sen hade jag matte och fick reda på vad jag fick för betyg på matte provet :D Sen hände det ingenting fram tills lunchen för då va jag riktigt flummig och kastade en fisk på en tjej, vilket inte va meningen men dog av flabb. Efter skolan åkte jag till Malmborgs och handlade snacks till imorgon för tjejerna i vår klass ska nämligen sova över i skolans källare. Haha ska bli fett najs och bilderna kommer så klart dom med! Nu kollar jag på Jersey Shore 3 och äter en choklad munk hehe, mer kommer det inte att hända ikväll! :rolleyes:

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0