Veckoplanen.


Hej! Idag är det måndag. I skolan var det som vanligt, So, syslöjd och hemkunskap. På lunchrasten spelade vår klass basket, najs :) På hemkunskapen bakade vi kärleksmums eller vad de nu heter. Jag va själv idag och kakan blev fin men glasyren förstörde allting. Haha vet inte vad jag har gjort för fel men den såg ut som skit och därför har jag inte fotat det :P Efter skolan gjorde engelsk läxan och nu ska jag bara chilla, fixa mina naglar och kolla på någon av serierna som jag följer :)
För 6 timmar sedan meddelade Amanda att hon va i Singapore så det dröjer inte så mycket längre tills hon kommer hit, mohaha är skit glad!


Är inte så säker om jag kommer hinna att blogga mera denna veckan för kommer att ha fullt upp...
Tisdag: Nationella i NO, labb. Efter skolan kanske hinner jag att träffa Amanda om hon nu kommer att orka, resan från Nya Zeeland hit tar mer än ett dygn.
Onsdag: Har hemspråk och den slutar halv 5 och då börjar min utvecklingssamtal, great, kommer vara super hungrig och utmattad när jag kommer hem.
Torsdag: Ska hålla i idrottslektionen, haha undra hur det kommer att gå.. När jag kommer hem kommer jag vara tvungen att packa för att på fredag..
Fredag: Muntliga Nationella i svenska, önska mig lycka till! Direkt när jag kommer hem från skolan ska jag resa till Stockholm, fick reda på det igår haha.. Farmor fyller år och hon önskade sig middag på Gondolen, haha förvänta er hyfsat många foto nästa vecka :)

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0