17-års festen!

Hej! Nu ska jag berätta om min födelsedags "fest" som jag hade i lördags. Haha detta året var jag riktigt sen för egentligen så fyllde jag år den 23 april hehe.

När alla var på plats gick vi till film giganten och hyrde två filmer.

Sen gick vi till pizzerian och köpte pizzor och pommes :) Vi käkade på gården.





Foto på Yasemin för hon så gärna ville bli fotad :thumbup:



Jag & mina älsklingar!






Efter maten gick vi hem och körde "jag har aldrig". Hahaha fyfan, önskar jag kunde berätta allting här, men tyväär :P





Osså gick vi ut igen. Träffade även killarna.






Osså in igen, och äta tååårtaaa :D




Efter tårtan så kollade vi på dom två filmerna vi hyrde. En skräck - The blair witch projec, och en komedi - Death at a funeral. Båda sög. Vi snackade hela natten, tror jag somnade runt 5. Haha älskar att kolla på soluppgången, så jäkla fint och fridfullt...
På morgonen åt vi en fet frukost och chillade. Vissa satt vid datorn, de andra kollade på ännu en skräckfilm som hette The exorcism of Emily Rose. Jag var en av dom som kollade på filmen vilket jag ångrar! Filmen var riktigt läskig!!! Vågar knappt gå till källaren nu och hämta min cykel på morgonen... Ni som älskar skräckfilmer borde se denna, handlingen var bra.
När alla gick hem var jag riktigt seg i huvudet, märkte inte att jag stod typ över länge och stirrade på en lampa... Menmen pluggade lite hemkunskap, gick ut med Ida och lämnade filmerna och på kvällen träffade vi killarna. Riktigt rolig helg! Tack så jätte mycket alla ni som deltog! Älskar er!

PEACE




Kommentarer
Postat av: Micke

Schysst. Blev sugen på kebabpizza nu.

2011-05-18 @ 15:32:17
URL: http://www.fransaugust.se/partytalt.aspx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0