Foto från Kraków

Hej allihopa, här kommer 3 veckors försenade foto från påsklovet då jag och min familj åkte till Polen - Kraków :)

Dag 1.

Gissa vad detta är... Om någon gissade på ost så är det rätt :P

Middag. Har aldrig ätit så mycket i hela mitt liv känns det som.


Dag 2 - tog mest foto.







Nicolaus Copernicus


Föredetta påven, John Paulus II

Lunch.






Middag. Åt på den finaste restaurangen i Kraków där bl.a George Bush, Robert de Niro och Steven Spielberg.





Alladin :D


Dag 3 - gick till saltgruvan, men man fick inte fota där näre.



Middag.




Dag 4 -  Zakopane



Middag.


Har inga bilder från dag 5 - min födelsedag.
Kan berätta att vi gick till massor av ställen, träffade mina kusiner som bor där och på kvällen åt på en grekisk restaurang.

Dag 6 - hem!

PEACE



Kommentarer
Postat av: Judith

Haha alladin, haha så kul!

2011-05-07 @ 19:49:54
URL: http://Juudii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0