Röda Converse!

Hejsaan! Haha orkade faktiskt inte lägga upp foton som jag har lovat igår, och jag orkar inte göra det idag heller. Fan, dom är så himla många och det tar skit lång tid att sortera dom, och ja, jag måste göra det för hatar att inte ha någon ordning i datorn, måste veta exakt var allting ligger. Så foton kommer helt enkelt när de kommer :)

Idag hade jag bara två lektioner för sista lektionen blev inställd. Kom hem klockan ett, så jäkla härligt! Satt på balkongen och gjorde läxor, sen tränade jag, badade, pluggade matte inför nationella på torsdag och nu sitter jag vid datorn, bloggar, lyssnar på musik och alldeles strax ska jag kolla på BB :)

Som ni kanske minns visste jag inte om jag skulle köpa höga eller låga röda Converse, men ja, höga blev det!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0