Regnig måndag.

Hejsan! Så underbart väder det är idag då! Grått och regningt, perfekt väder när man har mycket att göra hemma :)
Fan va trött jag var på SO:n idag som va vår första lektion, somnade nästan... Som tur var så hade vi håltimme på andra lektionen. Jag och Diellza cyklade hem till henne, kollade på Vampire Diaries och åt över pulig mat :)


Vid halv två tiden cyklade vi tillbaka till skolan för vi hade hemkunskap. Där bakade vi bröd, pastasalladen pallade vi inte göra.


Efter skolan cyklade vi till mig och pluggade NO inför provet på onsdag. Jag tog ett långt bad och kollade på BB. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tror jag måste plugga mer :(

Imorgon ska vi ha brytdag, vi ska lära oss mer om hjärt och lungräddning och sedan kolla på en tre timmars långa film från andra världskriget. Kommer också sluta två timmar tidigare än vad vi brukar på tisdagar så det ser jag fram emot :)

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0