Cafeterian då!

Hej allihopa! Riktig chill dag idag då :) Kom till skolan klockan 8 för skulle ha engelska men i stället gick jag med DIellza till affären och handlade lite saker till vår skolans cafeteria. Vår klass har delat upp sig i grupper och hela denna veckan ska vi stå i denna cafeterian och sälja varma mackor, kakor, juice mm. Pengarna ska vi sedan använda till ett Hästveda-läger. Haha jag och Diellza stod i cafeterian i två timmar och det var skit roligt faktiskt, vill lätt göra om det! Diellza tog hand om cash och jag om mackorna :)


Som sagt så missade jag engelskan och spanskan, på matten fick vi reda på våra betyg från nationella prov. På svenskan därefter satt vi tjejerna i biblioteket och pratade lite, bibliotekarien ville inte släppa in pojkarna haha, över synd!
Så småningom så hade vi lunch och efter det gick jag och Yasemin hem. Jag tränade, sen åkte till Ikea och käkade och efter de stack jag hem och pluggade NO. Nu ska jag kolla på Big Brother, adjö!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0