Skulle leta efter skor...

Hej allihopa! Är på ett jättebra humör idag! :D Hade sista biologiprovet idag vilket gick skit bra! Nu ska vi bygga broar på NO:n, skit rolgit! Fick också reda på alla betyg jag fick i alla nationella :D :D Haha ja osså har typ 4 st i vår klass bakat kakor och chokladbollar till cafeterian så vi tjänade ändå mycket pengar, hoppas nu det räcker till lägret!
Efter skolan gick jag till Ida gumman, runt klockan fem cyklade jag och Diellza till stan på jakt efter skor. Här nere kan ni se vad vi hittade...

Fan va myyysiig den vaa! Vill haaa, men vet ej var jag ska ha på mig den förutom hemma..

Såg denna klänningen på en tjejs blogg ( http://mmiaas.blogg.se/ ) och tyckte den var skit fin, sen i affären bara fan! Trodde den va gjord av en annan material som silke typ som är lite mer "fest-aktigt" men nej :( Skulle köpt den annars! Därför hatar jag att handla kläder via internet.

Haha, hittade två par skor som var fina men inte så sköna annars massor av kläder. Fotade bara två plagg för de andra pallade jag inte.
Ja, vi gick massor, massor. Stannade ett litet tag på mobilia också. När jag kom hem var jag skit trött så åt tacos och kollade på BigBrother. Hmm vad ska man mer göra en fredagskväll när alla ens kompisar är upptagna? :(

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0