Ear Cuff

Hello! Idag på morgonen hade vi nationella prov i matte, sen på idrotten dansade vi bugg haha. På NO:n lekte vi en rolig lek, sen hade vi lunch då jag köpte en biljet till våran "bal", efter lunchen matte då vi hade frågesport och till sist IUP då vi lekte en annan lek haha, dagen va chill, skulle inte palla med vanliga lektioner efter nationella ändå.
Efter skolan åkte jag till konditoriet Amarant och beställde en tårta till på lördag för då ska jag ha en liten fest :) Sen så åkte jag och köpte ett nytt USB till våran radio och snacks och dricka också till på lördag. Har nyss klippt håret och nu vet jag inte vad jag ska göra :)

Kolla vad som kom med i posten igår! Min ear cuff som jag beställde på stylebytyra! Love it!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0