Vill ej sluta LB!

Hej allesammans! It's Friiidaay, Friiidaay, gotta get down on Friiiiday!!! Haha nee, ska inte skriva denna låt-texten just nu ^^ Ville bara berätta att jag vill inte sluta skolan :( Helt seriöst, allting är typ perfekt.. Tycker inte längre att lektionerna är tråkiga för vår klass gör dom helt underbara och roliga. Jag tror jag skrattar typ var tionde minut, hela dagen lång. Hur många veckor är det kvar tills vi slutar 9: an? Vill inte ens veta, själva tanken får mig att gråta :(
Men som sagt nu är det fredag och på fredagar ska man ha det roligt så ska dra ut snart med världens bästa gäng!

Haha bilder från igår kväll, sjukt glad att Eric Saade kom vidare till finalen i Eurovision! Men för helvete, va dom tvungna att spara han till sist?! Jag höll på att få hjärtattack...

Glöm inte att fredagsmysa ikväll då!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0