Busy at school.

Shieet, så länge sedan det var jag bloggade! Sitter ändå oftare vid datorn nu än tidigare på grund av all skolarbete, men ändå så hinner jag inte med bloggen :(
I fredags pluggade jag och hade liten släktmiddag, i lördags pluggade jag & kollade på finalen i SYTYCD vilket Melanie vann vilkent är helt OMG! Sasha är ju bäst?! Sen kollade jag på Die Hard 3 haha. I söndags åkte jag med Diellza baby till Entré och kollade på kläder, så klart så hittade jag ingenting.
Och just nu så sitter jag på engelsklektionen och bloggar medans alla andra gör en uppgift jag redan är klar med :)

Min älskade laptop!

Mitt elevkort, eller vad den nu kallas för.

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0