Nördklass :')

Hej! Omg sikken vecka det har varit! Har fått skit mycket läxor och redan redovisat tre gånger! Lixom hallå! Detta är andra veckan!
Har fått mitt ID kort (visar kanske upp den senare) och även en ny laptop som jag skriver på nu! Fyfan va jag älskar den! Det snackades innan om att vi på teknik linjen skulle få Mac men tydligen så behöver vi en kraftfullare datorn än så för kommer ha massor av olika program som t.ex cadd och liknande. Menmen, är ändå skit glad!

Hahaha igår var det nog den roligaste dagen sens skolstarten. Efter teknik lektionen gick typ 9 st idioter från min klass in i en hiss som är ändast för 6 personer OCH ändast för lärare. Hahah och så klart så fastnadde hissen! Haha omg, jag gick upp och ner för trappan och letade efter folket men kunde inte hitta någon! Sen man ser alla där! Hahaha vet inte riktigt hur de lyckades komma ut men de va där inne en låång stund. Fyfan, skulle fått panik asså!

Några bilder från veckan - igår när vi spelade kort och sjöng för lärarna haha.


Idag 8:00, håltimme & alla tar fram sina datorer haha!


10:00, på väg till idrotten... I Triangeln :)



Nu ska jag fortsätta kolla på Entertainment Now så bye :)

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0