Foton från Övernattningen i skolan!



Hej! Nu ska jag ladda upp foton från vår tjejernas övernattning i skolan som jag har lovat er igår. Har dock fortfarande inte fått alla foto menmen, det får duga.

Som sagt, när alla var på plats gick vi till pizzerian först, och foton därifrån kan ni se genom att klicka på denna länken:
http://martusia.blogg.se/2011/march/utkast-mars-13-2011.html#comment

När vi kom tillbaka från pizzerian så sprang vi runt, fotades och dansade.

Här är lite foto på några av tjejerna :)



Vi kollade på skräckfilm men kommer inte ihåg vad den hette.

Sen tog vi ännu mera foto. (Sahar tog av sig slöjan och eftersom man inte få se hennes hår va jag tvungen att sudda ut henne)

Haha, mina tre absolut favorita foto, så sjuka :P

Haha medans Qendresa sov söt skrev de andra på hennes ansikte :P

Som sagt så var vi uppe nästan hela natten..


"Rummet" såg ut så här..

Och det var det ända vi hade i kylskåpet..


Haha minnen för livet! Så klart så vill alla göra om det men det kommer vi säker inte att få beroende på hur vi kände oss "dagen" efter..

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0