Lunch på IKEA


Hej! Haha hann ändå vara inne på bloggen idag :) Fick lite fler foto från övernattningen i skolan så la till dom till de övriga foton därifrån. Ni kan bara scrolla ner eller klicka på länken här: http://martusia.blogg.se/2011/march/utkast-mars-27-2011.html#comment

Idag så hade vi nationella i NO som sagt, och den gick faktiskt bra. Efter de så spelade vi lite basket, sen hade vi idrott och efter de så stack typ 12 pers. från vår klass och käkade lunch på IKEA, haha så jävla roligt, älskar min klass! Sen skulle alla ha varsin mjukglass och eftersom vi höll på att bli sena till nästa lektion (bild) så cyklade alla som idioter med glasstrutar i munnen. Haha jag som blev ramad av Ida hade glass i näsan, håret överallt för de blåste soooom faaan och glasstruten nästan i halsen som kvävde mig. Haha jag brydde mig inte så mycket om det egentligen för jag skarattade så mycket för alla höll på att cykla på varandra och det var KAOS!

Tog lite bajsbilder, om jag har tur så skickar någon till mig flera :)

Haha awii, Esra och Linus fick inte plats så de hade sin lilla dejt lite längre bort :)

Mot mjukglassarna!

Naj, nu ska jag göra klart engelskläxan och sen kolla på Desperate Housewives :)
Men först, dagens låt i nästa inlägg!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0